Pilates středa II.

Lektor: Iveta Pokorná

Cvičení pro ženy i muže, podporující správné držení těla, pružnost a ohebnost.

Pilates je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Pilates je velmi univerzální cvičební metoda vhodná jak pro veřejnost, tak i pro sportovce a tanečníky.

O lektorovi
Iveta Pokorná byla do třiceti pěti let aktivní cvičenkou, posléze cvičitelkou aerobiku. Po lyžařském úrazu a dvou operacích kolene se začala orientovat na zdravotní aspekty cvičení.
V roce 2006 absolvovala školení zdravotní tělesné výchovy a aqua gymnastiky, v roce 2007 školení sportu pro všechny, v roce 2013 školení cvičitele seniorů. Tato školení absolvovala v rámci Akademie cvičitelů a instruktorů ČASPV, organizace, ve které je aktivní členkou. V dalších letech absolvovala školení zdravotní tělesné výchovy (2016) a pilates na pěnových válcích (2019).
K pilates metodě cvičení ji přivedl zájem o rehabilitační a zdravotní cvičení; absolvovala tak několik dalších rozšiřujících seminářů, např. pilates pro těhotné, pilates po porodu a gyrometodu ve Welness school Evy Blahušové Praha atp.
Stále se aktivně zúčastňuje různých kurzů a seminářů se zdravotním zaměřením cvičení. Ve svých hodinách se snaží pestře nakombinovat různá cvičení, vždy však s ohledem na zdravotní prospěch cvičence, ve svých hodinách využívá nejrůznější pomůcky (velké míče, overbally, cvičební gumy atp.).