1. Pořadatel
1.1. Pořadatelem kurzů a kroužků je Centrum volného času Botanka, pracoviště Kávéesky, příspěvkové organizace, se sídlem Vojtova 1030/7, 639 00 Brno, IČO: 00101508 , DIČ: CZ00101508 (dále jen „Pořadatel“).
1.2. Oprávnění organizovat vzdělávací a zájmovou činnost je zakotvena ve zřizovací listině příspěvkové organizace.
1.3. Pořadatel garantuje odbornou způsobilost lektorů kurzů a kroužků, kteří jsou buď zaměstnanci organizace, příp. s ní spolupracují na základě dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti či na základě jiných smluvních vztahů.
2. Přihlášky
2.1. K přijetí do kurzů a kroužků je třeba podat vyplněnou a podepsanou přihlášku.
2.2. Podat přihlášku je možné:
2.2.1. osobně v době konání zápisu v prostorách Centra volného času Botanka,
2.2.2. odeslat poštou na adresu pořadatele,
2.2.3. osobně odevzdat v prostorách Centra volného času Botanka v termínu a čase dle dohody,
2.2.4. elektronicky, přičemž přihláška je považována za závaznou, pokud je ověřena pracovníkem pořadatele.
3. Platební podmínky
3.1. Poplatek za účast ve všech typech kurzů a kroužků (dále jen „Kurzovné“) se platí předem, a to minimálně na pololetí, případně na celý vzdělávací rok. Pololetím se rozumí 16 odučených lekcí, vzdělávacím rokem se rozumí 32 odučených lekcí. Začátek a konec kurzu určuje pořadatel.
3.2. Úhradu kurzovného je možné provést:
3.2.1. v hotovosti v prostorách Centra volného času Botanka, Botanická 13, 602 00 Brno v době zápisu,
3.2.2. v hotovosti v prostorách Centra volného času Botanka, Botanická 13, 602 00 Brno v termínu a čase dle dohody,
3.2.3. převodem na bankovní účet 4939621/0100, pro identifikaci plátce je nutné uvést variabilní symbol přidělený pořadatelem a do zprávy pro příjemce jméno účastníka kurzů.
3.3. V případě úhrady na bankovní účet, složením hotovosti v bance nebo je-li hrazeno naráz kurzovné pro více osob, resp. za více kurzů či kroužků, je nutné s pořadatelem předem dohodnout způsob identifikace platby.
3.4. V případě zrušení kurzu/kroužku nezaviněné posluchačem se vrací kurzovné neodučených hodin.
4. Účastník
4.1. Zájemce se do kurzů a kroužků přihlašuje vyplněním přihlášky.
4.2. Zájemce stvrzuje přihlášku svým podpisem, za nezletilé tak činí zákonný zástupce.
4.3. Přihláška je závazná pro období, na které je kurz/kroužek vypsán.
4.4. Zájemce je do kurzu/kroužku přijat po zaplacení kurzovného. U kurzů/kroužků s omezenou kapacitou rozhoduje o přijetí datum platby (pro platby uskutečněné bankovním převodem či poštovní složenkou je rozhodující termín připsání kurzovného na účet pořadatele). Pokud je kurz/kroužek naplněn, nemůže být zájemce přijat a platba je mu ve lhůtě 10 pracovních dní vrácena.
4.5. Zájemce se stává účastníkem kurzu/kroužku k datu zahájení kurzu/kroužku.
4.6. V případě pozdějšího nástupu do kurzu/kroužku bude zájemci vypočtena alikvotní výše kurzovného.
4.7. Ve sporných případech rozhoduje o přijetí do kurzu/kroužku vedoucí Botanky, případně ředitel organizace.
5. Průběh kurzů a kroužků
5.1. Začátky a konce jednotlivých hodin/lekcí, stejně jako obsah výuky/program kroužků a místo konání těchto aktivit jsou stanoveny pořadatelem.
5.2. Pořadatel si vyhrazuje právo upravovat obsah výuky a program kroužků podle individuálních požadavků a schopností účastníků.
5.3. Skupinové kurzy a kroužky budou zahájeny pouze v případě 4 a více účastníků.
5.4. Účastníci kurzů a kroužků jsou povinni dodržovat provozní řády prostor, v nichž kurzy a kroužky probíhají, stejně jako bezpečnostní předpisy platné v těchto prostorách, a organizační pokyny pracovníků pořadatele.
5.5. Pořadatel je oprávněn pořizovat během kurzů a kroužků fotografické a audiovizuální záznamy pro své potřeby a pro potřeby své propagace. Jejich veřejné použití musí být v souladu se zásadami Obecného nařízení na ochranu osobních údajů (tzv. GDPR).
6. Neúčast na hodinách/lekcích
6.1. Hodiny/lekce skupinové, které účastník zameškal, se nenahrazují a kurzovné se nevrací. . Hodiny/lekce individuální které účastník zameškal, se nenahrazují a kurzovné se nevrací.
6.2. Hodiny/lekce, které se neuskutečnily vzhledem k absenci lektora, nebo z vážných organizačně-technických důvodů na straně pořadatele, se nahrazují. Není-li jejich nahrazení možné, dostanou účastníci zpět alikvotní část kurzovného, a to nejpozději do 30 dnů od ukončení kurzu/kroužku.
6.3. V případě zrušení kroužku, kurzu z důvodu mimořádných opatření Vlády ČR v souvislosti s opatřeními proti šíření koronaviru v průběhu konání, bude vrácena částka odpovídající délce omezení kroužku, kurzu v daném počtu zrušených lekcí.
7. Ukončení docházky
7.1. Pokud účastník přeruší docházku do kurzu/kroužku během trvání kurzu/kroužku, kurzovné se nevrací.
7.2. O vrácení poměrné části kurzovného může rozhodnout vedoucí Botanky, nebo ředitel organizace, na základě písemné žádosti účastníka (u nezletilých na základě písemné žádosti zákonného zástupce), a to ve zcela výjimečných případech. Účastník, resp. jeho zákonný zástupce je povinen svou žádost doložit. Vedoucí Botanky, případně ředitel organizace rozhodne o žádosti do 30 dnů od prokazatelného doručení. Toto rozhodnutí je konečné.
7.3. Při vracení kurzovného na žádost účastníka si pořadatel účtuje storno poplatek 200,- Kč.
8. Hodnocení účastníků
8.1. Pořadatel je oprávněn vydávat osvědčení o absolvování kurzu/kroužku včetně hodnocení práce účastníka, a to na jeho žádost.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Případné spory se řeší především dohodou účastníka, nebo jeho zákonného zástupce, s ředitelem organizace.
9.2. Účastník, nebo jeho zákonný zástupce, vyjadřuje svůj souhlas s ustanoveními VŠEOBECNÝCH PODMÍNEK KURZŮ A KROUŽKŮ svým podpisem na přihlášce.
9.3. Tyto VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KURZŮ A KROUŽKŮ nabývají platnosti a účinnosti dne 1. července 2015.